برگزاری نخستین نشست مجازی انجمن شعر در کانون سیستان و بلوچستان

نخستین نشست مجازی انجمن شعر نوجوانان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با حضور اعضا  و کارشناس مهمان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نخستین نشست مجازی انجمن شعر در کانون استان برگزار می‌شود.

با توجه به شرایط موجود بر اثر بیماری کرونا و ضرورت فاصله‌گذاری اجتماعی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت‌های خود را در فضای مجازی ارایه می‌دهد و علاقه‌مندان می‌توانند از خدمات تخصصی کانون در حوزه‌ی فرهنگی، هنری و ادبی بهره‌مند شوند.

بر همین اساس واحد آفرینش‌های ادبی کانون استان، که چندی پیش نخستین نشست مجازی انجمن داستان خود را برگزار کرد، در دومین گام ارایه‌ی فعالیت‌های تخصصی خود با دعوت از یک کارشناس حوزه‌ی شعر نشستی را با حضور اعضای انجمن در فضای مجازی برگزار خواهد کرد.

در این نشست، که پنج‌شنبه(۱۷:۰۰الی۱۹:۰۰)، سوم خردادماه ۱۳۹۹ انجام خواهد شد، علیرضا باقری، دانش‌آموخته‌ی دکترای زبان و ادبیات فارسی، در جمع شاعران نوجوان کانون حضور خواهد داشت و علاوه بر نقد آثار آنان، نکات تخصصی و آموزشی را به اعضای کانون آموزش خواهد داد.

قابل ذکر است انجمن شعر نوجوان کانون در استان فعالیت خود را از تابستان ۱۳۹۶ آغاز کرد و پس از آن نوجوانان علاقه‌مند به شعر در استان نشست‌های منظمی را با حضور استادان و کارشناسان این حوزه برگزار کرده‌اند.

گفتنی است علیرضا باقری مسئولیت دوره‌های آموزشی کارگاه‌های  شعر حوزه هنری استان، مسئولیت برگزاری جلسه‌های آموزشی  شاهنامه حوزه هنری استان، مسئولیت انجمن‌های ادبی بسیج استان سیستان وبلوچستان و... را برعهده داشته و علاوه بر کسب جایزه‌هایی در حوزه‌ی شعر، آثاری از جمله: یک نیستان بی قراری، به وسعت دریا، روضه پادشاه صفاری و... از وی منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =