کد خبر: 297311
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
بازدید 501
یک گیلانی برگزیده مسابقه هنری«هم‌چون پدر، مهربان» شد

«مسیحا جهانی»، از شهرستان لاهیجان استان گیلان برگزیده مسابقه هنری «هم‌چون پدر، مهربان» شناخته‌شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این رویداد هنری با هدف پاس‌داشت مقام والای شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در زمستان ۱۳۹۸ صورت‌گرفت و بیش از ۲هزار اثر در بخش نقاشی و یک‌هزار اثر در بخش خوش‌نویسی به دبیرخانه ارسال شد.

دراین میان، «مسیحا جهانی»، از شهرستان لاهیجان استان گیلان با خلق اثر خوش‌نویسی در این رویداد هنری شرکت‌داشت و عنوان سومی بخش خط نستعلیق گروه سنی ۱۴-۸ را ازآن خود کرد.

این‌درحالی‌است که داوری بخش خوش‌نویسی این مسابقه‌ها را عطیه رستمی‌زاده، افسانه مهدیزاده و معصومه خسروآبادی برعهده‌داشتند و پس از بررسی آثار ارسالی شرکت‌کنندگان گروه‌های سنی مختلف و با نگاه به ویژگی‌های هنری و محتوایی آثار، خط نستعلیق این هنرمند گیلانی را شایسته حضور در نمایشگاه آثار منتخب این رویداد هنری در شهرهای مختلف ایران اسلامی و هم‌چنین، چاپ در کتاب «هم‌چون پدر، مهربان» معرفی‌کردند.

گفتنی‌است، در مجموع، ۱۱۵ اثر نقاشی و ۴۸ اثر خوش‌نویسی برای حضور در نمایشگاه و چاپ در کتابی با همین عنوان آماده انتشار است و طی روزهای آینده با برگزیدگان هر بخش برای چگونگی دریافت هدایا و لوح‌های تقدیرشان از طرف دبیرخانه مسابقه تماس گرفته خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =