کد خبر: 297313
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
بازدید 263
مهرواره فرهنگی هنری «لبخند بهارانه» برگزیدگان خود را شناخت

مهرواره فرهنگی هنری «لبخند بهارانه» با معرفی هفده اثر برگزیده به کارخود پایان‌داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این مهرواره فرهنگی و هنری، در آستانه سال ۱۳۹۹ و به‌منظور نشاط‌بخشی افزون‌تر به جامعه و آشناسازی هرچه بیشتر مخاطبان با نقش سلامتی و تندرستی در ایجاد حس شادی و رضایتمندی و هم‌چنین، ضرورت پاس‌داشت سلامت فردی و اجتماعی در مواجهه با ویروس کرونا برگزارشد.

«بهداشت فردی»، «امید به زندگی»، «قدرشناسی از جهادگران عرصه سلامت و ایمنی فردی و اجتماعی جامعه» و «نوع دوستی و مسوولیت‌پذیری اجتماعی در مواجهه با بیماری کرونا»، از محورهای موضوعی این رویداد فرهنگی هنری به شمار می‌رفت و براین اساس، بیش از ۲۳۰ مخاطب گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگ‌سال، با بهره‌گیری از تکنیک (روش) آزاد به‌هنرنمایی پرداخته و با ارسال  اثر در زمینه طراحی، نقاشی، عکاسی، کلاژ، چاپ و متن ادبی، در این مهرواره فرهنگی هنری شرکت‌کردند.

برهمین اساس نیز گروه داوری بخش‌ عکاسی این رویداد فرهنگی‌هنری متشکل از:«سیده مریم حسینی کوهی» و«مریم ابراهیمی فر» با توجه به برجستگی‌های هنری و محتوایی آثار ارسالی، «صدرا آبزن»، «علی‌مرادزاده» از استان گیلان و«ربابه‌کلاتی‌» از استان گلستان را برگزیده این بخش معرفی‌کرد.

«مریم ابراهیمی‌فر» و «خدیجه زخمتکش»، داوران بخش نقاشی این مهرواره نیز آثار «محمد امین حاج‌محمدی»، «ترنم فتحی‌نیا»، «حدیثه باقرپور» از گیلان و «همایون یوسفی کارخانه» از تهران را به‌عنوان اثرهای برگزیده نقاشی بخش کودک و «مبینا آمیقی» از استان اصفهان و «طراوت ملکی»، «سیده رونیا صحفی» و «آتنا صفوتی» از گیلان را به عنوان خالقان آثار برگزیده نقاشی بخش نوجوان انتخاب‌کردند.

برپایه این گزارش، داوری بخش ادبی این مهرواره را حمیراخدابنده برعهده‌داشت و با نگاهی ویژه به شاخصه‌های آثار ارسالی«سجده‌صادق‌زاده»، «سیده زینب حسینی»، «ایلیا صفدری»، «کیهانه ابراهیمی»، «سیده پرینازجعفرزاده» و هم‌چنین، «محمد جواد احمدی» از استان گیلان را برگزیده بخش ادبی مهرواره فرهنگی هنری«لبخند بهارانه» معرفی‌کرد.

گفتنی است، این مهرواره با بهره‌گیری از فرصت‌های فضای مجازی و با مشارکت دفتر اموربانوان و خانواده استانداری استان گیلان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهر رشت صورت‌گرفت و ضمن ارسال لوح سپاس برای تمامی شرکت‌کنندگان،  از ۱۷ برگزیده این رویداد فرهنگی‌هنری  تجلیل خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =