کد خبر: 297324
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
بازدید 218
بازگشایی مراکز فرهنگی هنری کانون فارس

مراکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، شنبه ۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۹ بازگشایی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، بنا به اعلام رسمی دولت مبنی بر بازگشایی کامل اداره‌های دولتی، مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس نیز با اعلام معاونت‌های فرهنگی و اداری مالی کشور، از شنبه دهم خرداد ماه بازگشایی می‌شوند.

این در حالی‌ست که تا زمان دریافت شیوه نامه‌های جدید، حضور اعضا در مراکز و ثبت نام صورت نخواهد گرفت و مربیان فقط در شیفت صبح در مرکز حضور دارند.

با شیوع ویروس کرونا و لزوم مقابله با این بیماری و حفظ سلامت اعضا و مربیان،  مراکز کانون نیز از اسفند ۱۳۹۸ تعطیل شدند تا مربیان با شرکت در فعالیت جهادی پیک امید، با تولید محتوای فرهنگی، هنری و ادبی خانه‌نشینی اعضا را لذت بخش کنند و اوقات فراغت پرباری را برایشان رقم بزنند.

فعالیت مربیان که تا پیش از این داوطلبانه بود از اردیبهشت ۱۳۹۹ تاکنون، براساس شیوه نامه معاونت فرهنگی در مراکز ثابت با تشکیل گروه‌های مجازی به تفکیک (کودک دختر-کودک پسر-نوجوان دختر-نوجوان پسر) به صورت الزامی ادامه پیدا کرد که این شیوه‌ی فعالیت تا زمان بازگشایی رسمی مراکز کانون ادامه خواهد داشت.

در این ایام کانون فارس با برگزاری وبینارها و جلسات مجازی در حوزه‌های مختلف به توانمندسازی مربیان نیز کمک کرد .

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با دارا بودن ۴۲ مرکز فرهنگی هنری ثابت،۸ مرکز سیار روستایی و ۶ مرکز پستی در سراسر استان به خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان مشغول است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =