درخشش خیره‌کننده کودکان کرمانشاهی در مسابقه «سرزمین مادری» کشور بلاروس

یک نشان و ۱۶ دیپلم افتخار به همراه گواهی شرکت به اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در چهاردهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» کشور بلاروس تعلق گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در چهاردهمین مسابقه بین‌المللی هنر و گرافیک «سرزمین مادری» کشور بلاروس که در سال ۲۰۱۹ برگزار شد ۱۰هزار و ۱۰۷ اثر از ۳۴ کشور جهان شرکت داده شد.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: در سال‌های اخیر، کسب رتبه‌های برگزیده توسط اعضای مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در مسابقه‌های بین‌المللی نقاشی در کشورهای مختلف جهان، روندی افزایشی و بسیار چشمگیر بوده است.

فتاحی، با اشاره به پیشینه پرافتخار کودکان و نوجوانان هنرمند کرمانشاهی در مسابقه‌های نقاشی جهانی، این دستاوردها را مرهون پیگیری و توجه ویژه مربیان و کارشناسان این اداره کل عنوان و از تلاش اعضا و مربیان قدردانی کرد.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه با ابراز خشنودی از تداوم این افتخارآفرینی‌ها، گفت: کودکان هنرمند کرمانشاهی، قهرمانان کوچک فرهنگی هستند که با هنرشان، نام ایران اسلامی را در جهان طنین‌انداز کرده‌اند.
بر این اساس، مهرسا رضایی ۵ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۲ کانون کرمانشاه نشان و دیپلم افتخار این دوره از مسابقه را کسب کرد.
ایلیا چراغی ۸ ساله، تارا جعفری ۵ ساله و کوثر ویسی‌پور ۱۱ ساله هر سه از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون کرمانشاه، پریناز گودرزی ۵ ساله از مجتمع کانون کرمانشاه، محیا شریفی ۷ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون کرمانشاه، موفق به کسب دیپلم افتخار این دوره از مسابقه شده‌اند.

 فاطمه هاشمی‌نژاد ۱۳ ساله از کانون اسلام‌آباد غرب، فربد جعفری ۸ ساله، نرگس جزیره ۱۰ ساله و امیرحسین راحده ۸ ساله هر سه از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲، باران جمشیدی‌فر ۷ ساله و آرش ساول‌زاده ۸ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۲، سوگند پرماه ۱۲ ساله از مرکز شماره ۱۱، یاسمن صدریان ۱۲ ساله از مرکز فرهنگی هنری سنقر، سارینا سهیلی ۸ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون و کانیا ظهرابی ۵ ساله از مرکز فرهنگی هنری روانسر همگی از استان کرمانشاه گواهی شرکت در این دوره از مسابقه را از آن خود کردند.
در عین حال، کانون با ارسال۵۱۲ اثر نقاشی در این مسابقه شرکت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =