تکمیل پروژه ناتمام مرکز فرهنگی هنری مادوان نیازمند اعتبار و توجه ویژه مسوولان است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در خصوص وضعیت اعتباری اداره کل و مرکز ناتمام مادوان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت های فرهنگی هنری استان در رشته های مختلف هنری گفت : شکوفایی استعدادهای کم نظیر استانی در رشته های گوناگون فرهنگی ، هنری و ادبی  نیازمند توجه ویژه مسوولان و  زیرساختهای لازم است.

کبری اخلاقی نیا در دیدار با ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان  ضمن اشاره به توانمندی های استان در حوزه فرهنگی و ضعف زیرساخت های کانون پرورش فکری استان در بحث سرانه فضا اشاره کرد و گفت: متأسفانه ریل گذاری مناسبی جهت تأمین نیروی انسانی و همچنین افزایش مراکز ثابت کانون صورت نگرفته است به این دلیل کانون پرورش فکری استان جهت رسیدن به میانگین کشوری نیازمند توجه ویژه است.

وی گفت: عقب ماندگی های فرهنگی هنری که استان در زیرساخت های فرهنگی با آن مواجه است نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه می باشد تا بتوان شاهد آن باشیم که کودکان ونوجوانان بیشتری از استان استفاده کنند.

اخلاقی نیا ادامه داد: کانون پرورش فکری استان تنها استانی در کشور است که فاقد مجتمع فرهنگی هنری است و یک مرکز ثابت در شهر مادوان با ۵۰ درصد ساخت و نیمه کار می باشد.

وی افزود: مرکز فرهنگی هنری مادوان با توجه به در حاشیه شهر قرار گرفتن این منطقه ۱۰ میلیارد ریال بودجه نیاز دارد تا به بهره برداری برسد و این نیازمند توجه جدی مسوولان می باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این نشست گفت:  تربیت و پرورش نیروهای توانمند از دوران کودکی آغاز می شود و در بزرگسالی ادامه می یابد به همین دلیل توجه به این گروه جهت توسعه استان با هدف تأمین نیروی انسانی توانمند که بزرگترین سرمایه هر جامعه است ضروری می باشد.

علی سلحشوری در این دیدار جهت تأمین منابع اعتباری پروژه های در دست احداث کانون و اعتبار مراکز فرهنگی هنری مورد نیاز اداره کل قول مساعد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =