کد خبر: 297437
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
بازدید 250
اولین نشست مجازی انجمن سرود کانون کرمان برگزار شد

انجمن سرود دختران کانون استان کرمان اولین کارگاه آموزشی مجازی خود را با حضور استاد سهیل مطیعا تشکیل داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، انجمن سرود دختران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با هدایت مژگان ابراهیم‌پور کارشناس آفرینش‌های هنری استان و سرپرستی صدیقه چاهخویی مربی فرهنگی مرکز انار اولین جلسه آموزش مجازی خود را ۸ خرداد ۹۹ با دعوت از سهیل مطیعا به عنوان کارشناس، سهراب خواجه‌نژاد کارشناس مسئول آفرینش‌های هنری  و پروین قهرمانی کارشناس هنرهای تجسمی کانون خراسان رضوی، فرشید نقدی رابط انجمن سرود استان کهکیلویه و بویراحمد و مسعود نکویی به عنوان مهمان برگزار کرد.

بنابر این خبر، سهیل مطیعا ابتدا درباره آشنایی با صدای انسان جهت اجرا در گروه کر توضیحاتی داد و سپس به تقسیم بندی صداها از لحاظ جنسیت و محدوده صدایی پرداختند.

همچنین در ادامه مطیعا به بخش‌های صدا، چیدمان و جایگاه هر صدا، ولوم صدای هر کدام از نظر حجم و وسعت و از نظر عملی به رنگ صداها پرداخت. بعد از آن پرسش و پاسخ توسط اعضای انجمن انجام شد و بعد تمرین عملی با اعضای انجمن برای شناسایی صداها از طریق ارسال صوت صورت گرفت.

انجمن سرود دختران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از اردیبهشت ۹۹ و در شرایط شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی، با حضور ۸۴ عضو فعالیت مجازی خود را آغاز کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =