آمادگی همکاری شرکت صنایع اپتیک اصفهان برای هم افزایی و خدمت رسانی به اعضاء کانون پرورش فکری استان

معاون مالی اداری شرکت صنایع اپتیک اصفهان گفت: انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان و شرکت صنایع اپتیک اصفهان قطعا باعث هم افزایی و همچنین موجب دستاوردهای علمی، فرهنگی و آموزشی بسیار خوب و زیادی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،سهری معاون مالی اداری شرکت صنایع اپتیک اصفهان پس از بازدید از نمایشگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان و در جلسه با حضور سید محمد قلمکاریان با بیان اینکه فعالیت های کانون پرورش فکری بسیار نوین و خلاقانه است،اظهار داشت:فعالیت های ارزنده و مفیدی که در کانون پرورش فکری ارائه می شود در دراز مدت تاثیرات بسیار خوبی در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان به ارمغان می آورد.

وی در ادامه با بیان اینکه ظرفیت های خوبی در کانون پرورش فکری وجود دارد گفت: مادر شرکت صنایع اپتیک اصفهان آمادگی آن را داریم تا از ظرفیت های فکری و فرهنگی کانون استفاده کنیم و در حد توان نیز در بخش های مختلف به کانون پرورش فکری در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری کمک کنیم.

معاون مالی اداری شرکت صنایع اپتیک اصفهان در ادامه عنوان کرد:با انعقاد تفاهم نامه بین دو سازمان هم افزایی خوبی ایجاد می شود که تاثیرات آن در بلند مدت برای هر دو طرف قابل مشاهده و ملموس است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان نیز در این نشست گفت:استفاده از ظرفیت های علمی پرسنل و متخصصان شرکت صنایع اپتیک اصفهان و همچنین خدمت رسانی به فرزندان و خانواده آنان از جمله برنامه های است که در نظر داریم در کانون پرورش فکری در قالب تفاهم نامه با شرکت اپتیک محقق نماییم.

سیدمحمد قلمکاریان در ادامه به گستردگی فعالیت شرکت صنایع اپتیک در اصفهان اشاره کرد و گفت: قطعا در نظر داریم تا با برگزاری اردوهای علمی برای اعضاء کانون پرورش فکری دستاوردهای این صنعت پرافتخار که از جمله دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است را به آنان معرفی کنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =