کد خبر: 297507
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
بازدید 140
«دیدن» موضوع نخستین جلسه مجازی انجمن عکاسی کانون استان اردبیل

نخستین جلسه مجازی انجمن عکاسی کانون پرورش فکری استان اردبیل در روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت۱۳۹۹ با حضور سهراب خواجه نژاد، کارشناس هنری کانون استان خراسان رضوی و با موضوع «دیدن» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، با توجه به اینکه انجمن عکاسی کانون استان با حضور اعضای فعال و علاقه‌مند مراکز پنج‌گانه اردبیل و مرکز شهرستان کانون گرمی و نیز مربیان هنری و فرهنگی مستعد در این زمینه گام‌های نخستین شروع به کار خود را سپری می‌کند، در روزهای کرونایی با فعالیت مجازی خود اقدام به تشکیل این جلسه کرده و سهراب خواجه نژاد با ایجاد یک فضای صمیمی و پویا در گروه موضوع «دید عکاسی و دیدن را از نگاه عکاس» به‌طور خیلی ساده و گویا برای علاقه‌مندان این هنر پویا بیان کرد.

بر اساس این گزارش، این جلسه در حدود ۹۰ دقیقه به‌صورت بی‌وقفه به طول انجامید و اعضای انجمن هم‌زمان با آموزش مجازی به‌صورت آنلاین شروع به خلق آثار نمودند و پس از بارگذاری در گروه،  این آثار توسط مهمان ویژه انجمن و اعضای دیگر موردنقد و بررسی قرار گرفت و جلسه پایان یافت.

سهراب خواجه نژاد با برگزاری این جلسه به زبان ساده به اعضای انجمن موضوع دیدن را به‌گونه‌ای بیان نمود که تک‌به‌تک اعضا بدانند که شناخت از سوژه عکاسی و دید مناسب باعث ثبت آثاری مخاطب پسند می‌شود.

در پایان جلسه زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان، ضمن تشکر از زحمات کارشناس برنامه، از حضور و حمایت مامک یحیی پور، رئیس گروه هنرهای تجسمی کانون کشور قدردانی کرده و آینده روشنی برای فعالیت‌های انجمن عکاسی پیش‌بینی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =