اعضای مراکز کانون اردبیل در میان برگزیدگان نهایی مهرواره کشوری نیایش

با اعلام اسامی برگزیدگان ششمین مهرواره کشوری نیایش، از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه،اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون اردبیل برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، با پایان یافتن داوری آثار رسیده به ششمین مهرواره کشوری نیایش، اسامی برگزیدگان این رویداد فرهنگی، هنری و ادبی اعلام شد.

بنابر اعلام دست‌اندرکاران، این مهرواره در بخش‌های مختلف برای مخاطبین ۸ تا ۱۸ سال و همچنین ویژه مربیان کانون پرورش فکری برگزار شد که نزدیک به هفت هزار اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه ششمین مهرواره کشوری نیایش ارسال شد.

بر همین اساس، اسامی برگزیدگان ششمین مهرواره کشوری نیایش در بخش‌های مختلف ادبی، هنری و فرهنگی اعلام ‌شد.

در بخش ادبی؛ ندا خوش افکار از مرکز شماره دو کانون اردبیل در قسمت «داستان نوجوان» برگزیده شد و سوگند حسینی از مرکز شماره یک کانون اردبیل در بخش «شعر کودک» به‌عنوان شایسته‌ی تقدیر دست‌یافت.

همچنین در بخش هنری، زینب رحیمی از مرکز شماره دو کانون اردبیل در گروه سنی ۸ الی ۱۲ سال، از سوی دبیرخانه این مهرواره، شایسته‌ی تقدیر در قسمت خوشنویسی اعلام شد.

اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، ششمین مهرواره «نیایش» را باهدف پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان با خداوند و همچنین نشانه‌های آفرینش و... در گستره کشوری برگزار کرد.

گفتنی است، اختتامیه این مهرواره نیز به‌زودی، در صورت مساعد بودن شرایط ناشی از بیماری کروناویروس، به‌صورت حضوری و در غیر این صورت، به‌طور غیرحضوری برگزار و جوایز برگزیدگان به نشانی آن‌ها ارسال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =