کد خبر: 297532
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
بازدید 751
انتشار پنجمین اثر تصویرگری مربی کانون شاهرود

کتاب «گرگ سفید و جنگلبان» با تصویرگری فاطمه قربانی مربی هنری مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون شاهرود منتشر شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، پنجمین اثر تصویرگری فاطمه قربانی مربی کارگاه هنری مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهرود با داستان «گرگ سفید و جنگلبان» منتشر شد.

قربانی اظهار داشت: نویسنده این مجموعه داستانی، زینب حبیبی و این اثر از سوی انتشارات آوای چلچله در یک‌هزار نسخه، چاپ شده و تکنیک آثار کتاب نیز به سبک دودلینگ(خط و بافت) و تصویرسازی این مجموعه در ۲۵ فریم تهیه شده‌است.

وی در ادامه افزود: دودلینگ، هنری سرگرم‌کننده و در واقع نوعی طراحی است که در آن تصویرگر تلاش می‌کند افکار خود و آنچه ذهن شلوغش را به‌هم ریخته در طرح‌هایی درهم و برهم به تصویر درآورد.

قربانی یادآور شد: این هنر به یک سرگرمی‌ کودکانه می‌ماند که با طرح آنچه در ذهن تصویرگر است محیطی سرگرم‌کننده به‌وجود می‌آورد که گاه با نقاشی‌های کودکان قابل مقایسه است.

وی در پایان تصریح کرد: تصویرگر در این سبک از طراحی، تمرکز اصلی را بر پیاده‌کردن افکار و احساسات خودش دارد و تصویرها بیش‌تر شامل صفحاتی شلوغ هستند و بیننده را میخکوب می‌کنند و از جزئیات ریز و درشتی تشکیل می‌شوند و گاهی هم به شکل انتزاعی هستند.

گفتنی است؛ برگزاری یک نمایشگاه گروهی، یک نمایشگاه انفرادی و شرکت در جشنواره‌ی تخم‌مرغ‌های نوروزی از دیگر فعالیت‌های قربانی در زمینه‌ی تصویرگری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =