ظرفیت اجتماعی شرکت‌های صنعتی به کمک کانون می‌آید

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: از ظرفیت مسئولیت اجتماعی شرکت‌های صنعتی استان برای بهبود شرایط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ارتقا شاخص‌های فرهنگی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، شریعتی در نشست با مدیرعامل منطقه آزاد اروند و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اعلام این مطلب افزود: از هر امکانی برای توسعه‌ی شاخص‌های فرهنگی هنری و کمک به کانون و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی استقبال و حمایت می‌کنیم.

او با اشاره به فعالیت‌ها و اقدام‌های مؤثر صورت گرفته کانون در دو سال اخیر تأکید کرد: چشم‌انداز خوبی برای ادامه فعالیت‌های کانون که با اثربخشی فراوانی همراه بوده است؛ متصور هستیم.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به حضور مؤثر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فضای مجازی هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا و خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان اشاره کرد و یادآور شد: کانون نقش خود را به بهترین شکل ممکن اجرا کرده است.

شریعتی ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌هایی که در سال جاری از کانون خواهد شد؛ بتوانیم پوشش فرهنگی کودکان و نوجوانان استان به‌ویژه مناطق حاشیه، عشایری و روستایی را گسترش دهیم.

در بخش دیگر این نشست، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به تشریح عملکرد و فعالیت‌های صورت گرفته کانون پرداخت.

نشست استاندار خوزستان با مدیرعامل منطقه آزاد اروند و مدیرکل کانون خوزستان روز سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ در دفتر استاندار خوزستان با موضوع بررسی مسائل و مشکلات مراکز فرهنگی هنری کانون استان خوزستان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =