کد خبر: 297571
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
افتتاح ساختمان جدید کانون استان تهران با حضور مدیرعامل

مدیرعامل کانون در بازدید از ساختمان جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران گفت: این اداره‌کل باید الگو، معیار و ترازی برای فعالیت سایر استان‌ها در کشور باشد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری روز ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ به همراه محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی و مهدی مشفق معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در محل ساختمان جدید کانون استان تهران حضور یافت و ضمن گشایش رسمی این مجتمع از بخش‌های مختلف آن بازدید و با کارشناسان هر بخش گفت‌وگو کرد.

وی پس از این بازدید در نشستی با مدیرکل و کارشناسان کانون این استان بر لزوم داشتن هویت مستقل این اداره‌کل در تهران تاکید و خاطرنشان کرد: عملکرد کانون استان تهران باید به‌گونه‌ای باشد که اگر بخواهیم برای سایر استان‌ها الگویی در فعالیت‌ها از قبیل علوم، نجوم، فعالیت‌های ادبی، شکوفایی استعداد و... برای کودکان و به‌ویژه نوجوانان را مثال بزنیم این اداره‌کل را معرفی کنیم.

مدیرعامل کانون هم‌چنین افزود: کانون استان تهران به خاطر استقرار در پایتخت به نوعی پیشانی و پیکره‌ی اصلی فعالیت‌های کانون پرورش فکری تصور می‌شود و ترازی برای استان‌ها است.

نظری در ادامه اظهار داشت: واحدهای ستادی کانون باید تمرکز اصلی خود را بر برنامه‌ریزی و هدایت قرار دهند و اجرای برنامه‌ها و حتی برخی جشنواره‌های ملی را به کانون استان تهران واگذار کنند، از طرف دیگر کانون این استان نیز باید چابک باشد و کارکنان صف و ستاد آن همواره آماده‌ی عکس‌العمل و واکنش‌های سریع باشند.

وی از تمامی کارشناسان و مربیان خواست با استفاده از امکانات و ابزارهای جدید فعالیت‌ها و برنامه‌ها را به‌روزرسانی کنند تا زمینه‌ی رشد و شکوفایی بچه‌های امروز بیش از پیش فراهم شود.

مدیرعامل کانون در ادامه با بیان این‌که همه‌ی ما همواره باید برای تغییرات خود را آماده کنیم، یادآور شد: تقویت سواد رسانه‌ای کارشناسان و مربیان کانون و به‌روزرسانی دارایی‌های خود و سازمان در این زمینه بسیار اهمیت دارد چرا که هر سازمانی اگر به‌روزرسانی نشود عمر مفید آن به پایان می‌رسد.

فاضل نظری در بخش دوم صحبت‌های خود توضیح‌هایی در مورد مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا در کانون و احکام کارکنان ارایه و اظهاری امیدواری کرد با تلاش و همراهی تمامی مدیران‌کل، کارشناسان، مربیان و کارکنان کانون، شاهد اتفاق‌های خوبی در آینده نزدیک باشیم.

یادآوری می‌شود اداره‌کل کانون استان تهران از ابتدای سال ۱۳۹۹ از مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری در خیابان حجاب به ساختمانی واقع در خیابان سمنان منتقل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =