تجلیل امام جمعه از مسئول کانون دامغان

امام‌جمعه دامغان با اهدای لوح سپاس از مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان، تجلیل کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون دامغان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینیان امام جمعه شهرستان دامغان با اهدای لوح سپاس از فاطمه‌سادات امیرفخریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌پاس کسب رتبه‌ی ممتاز در بخش خوش‌نویسی مسابقه‌ی «مکتب امام، مکتب سلیمانی»، قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، مسابقه‌ی بزرگ ۴۱‌سال مقاومت در  برابر استکبار جهانی «مکتب امام، مکتب سلیمانی» به مناسبت چهل‌ویکمین بزرگ‌داشت انقلاب اسلامی ایران و چهلمین‌روز شهادت سرافرازانه‌ی سردار دل‌ها قاسم سلیمانی از سوی دفتر امور بانوان ستاد نماز جمعه شهرستان دامغان ویژه هنرمندان، فرهیختگان، اساتید، دانشجویان و دانش‌آموزان در رشته‌های عکاسی، طراحی، نقاشی، گرافیک، کاریکاتور، خطاطی، دل‌نوشته، شعر و... برگزار و پس از داوری آثار از سه اثر برگزیده‌ی هر بخش با لوح سپاس و جوایز نفیس قدردانی شد.

در بخشی از لوح تقدیر امام جمعه دامغان آمده‌است: «همانا هنر عطیه‌ی الهی است که از جمال الهی نشأت گرفته تا انسان را از نظرگاه‌های پست و خسیس برهاند و به اوج زیبایی‌ها و هم‌نشینی با زیبانگران در صحنه‌ی ملکوت برساند. هنرمند با بهره‌گیری از این نعمت والای الهی، تصویرکننده‌ی تجلیات جمال حق است و چه دل‌انگیز است که این‌هدیه را در مسیر حق و عدالت، راستی و صداقت، حیا و نجابت، ایثار و شجاعت مصروف داریم».

گفتنی است؛ علی‌اصغر مجد فرماندار دامغان نیز با اهدای لوح سپاس از امیرفخریان به‌عنوان عضو تیم نظارت و ارزیابی در حوزه‌ی ستاد ساماندهی امور جوانان(طرح غنی‌سازی اوقات فراغت سال۱۳۹۸)، قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =