حمایت شهردار باغ بهادران در راه اندازی واحد سیار و سینمای کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

شهردار باغ بهادران گفت:راه اندازی واحد سیار و سینمای کودک از برنامه های پیش روی ما است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، حجت الله امینی در دیدار با سید محمد قلمکاریان مدیر کل کانون پرورش فکری استان با بیان اینکه فعالیت ها و برنامه های کانون برای رشد و تعالی کودکان و نوجوانان بسیار مهم و سازنده است،اظهار داشت:یکی از وظایف شهرداری ها حمایت از آموزش های شهروندی و برنامه های فرهنگی و هنری است و در این راستا شهرداری باغ بهادران آمادگی آن را دارد تا از کانون پرورش فکری برای اجرای برنامه های فاخر این مجموعه جهت پرورش نسل آینده ساز ایران اسلامی حمایت های لازم را انجام دهد.

وی در ادامه افزود:راه اندازی سینما کودک و نوجوان و تجهیز سالن مرکز کانون باغ بهادران نیز از دیگر برنامه های پیش روی ما است.

شهردار باغ بهادران با بیان اینکه امکان آموزش باید برای همه کودکان و نوجوانان به صورت برابر وجود داشته باشد،گفت: در این راستا نیز شهرداری باغ بهادران برای راه اندازی واحد سیار کانون پرورش فکری جهت اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و... در مناطق محروم باغ بهادران به صورت کامل آماده همکاری با کانون است.

حجت الله امینی در ادامه نیز اطلاع رسانی از فعالیت های کانون پرورش فکری را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: باتوجه به اینکه فعالیت ها و برنامه های بسیار باکیفیتی در کانون پرورش فکری اجرا می شود بایددر جهت اطلاع رسانی این فعالیت ها و برنامه ها به صورت ویژه اقدام شود. زیرا که این موضوع باعث جذب کودکان و نوجوانان و خانواده های آنان برای حضور در کانون می شود.

وی در ادامه به موقعیت ویژه باغ بهادران در استان اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه های بسیار قوی و با کیفیت در سطح شهر باغ بهادران به ویژه در روزهای پایانی هفته و روزهای تعطیل می تواند به ارتقاء جایگاه کانون در سطح استان منجر شود.

در ادامه این نشست نیز مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: احیای آیین ها و سنت ها بومی محلی، آشنایی با میراث های فرهنگی ناملموس و همچنین اجرای بازی های بومی و محلی از جمله فعالیت های مهم کانون پرورش فکری است که به صورت جدی با هدف مبارزه با تهاجم فرهنگی و ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی در دستور کار قرار دارد.

سید محمد قلمکاریان در ادامه با بیان اینکه بسیاری از خانواده ها اوقات فراغت خود را در فضاهایی مانند بوستان ها و مراکز تفریحی سپری می کنند و ما درکانون در نظر داریم تا از این فرصت برای شناسایی کودکان و نوجوانان و جذب آنان به مراکز کانون پرورش فکری استفاده نماییم گفت: در این راستا در نظر داریم تا با همکاری شهرداری و شورای شهر باغ بهادران برنامه هایی مانند؛ قصه گویی، نقالی، نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان را توسط مربیان کانون پرورش فکری در بوستان های شهر باغ بهادران اجرا نماییم.

وی در ادامه یکی دیگر از اهداف کانون پرورش فکری را استفاده از ظرفیت نمایش برای آموزش غیر مستقیم کودکان و نوجوانان دانست و گفت: در این حوزه نیز توسط اداره کل کانون پرورش فکری استان از گروه های هنری برای اجرای نمایش های مختلف با موضوع کودک و نوجوان در سراسر مراکز کانون پرورش فکری استان حمایت ویژه به عمل می آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =