گشایش نمایشگاه مجازی آثار اعضای مجتمع شهید فرخی کانون ارومیه

نمایشگاه مجازی آثار اعضای مجتمع شهید فرخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه در صفحه اینستاگرامی این مجتمع افتتاح شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جواد زاهدی مدیرکل کانون آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه حاصل برگزاری کارگاه‌های مجازی کانون است که در ایام شیوع بیماری کرونا و برای اعضا با گروه‌های سنی مختلف برگزار شده است.
زاهدی افزود: آثاری که در این نمایشگاه مجازی عرضه شده است از سوی اعضای مجتمع شهید فرخی ارومیه در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی تولید و در صفحه اینستاگرامی این مجتمع به نشانی nemayeshgahe_majaze منتشر شده است.
وی گفت: نقاشی، خوشنویسی، خوب‌نویسی، اوریگامی، کاردستی و نقاشی روی سفال از جمله آثار منتشر شده در این نمایشگاه مجازی است.
مدیرکل کانون استان افزود: در طول تعطیلی مراکز کانون استان، فعالیت‌های کانون علاوه بر کارگاه‌های مجازی در قالب‌های دیگری نیز رونق داشته است که از جمله می‌توان به بارگذاری آثار خلاقانه مربیان در پرتال پیک امید مجازی و بازتاب آن از طریق سایت سراسری omid.kpf.ir که هم اکنون نیز به سهولت قابل دسترسی است، اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =