کد خبر: 297653
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
بازدید 377
برگزیدگان مسابقه خاطره نویسی «قهرمان آشنای من» شناخته شدند

اسامی۱۱ برگزیده مسابقه خاطره‌نویسی «قهرمان آشنای من» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان منتشرشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این فراخوان به‌منظور ثبت حماسه‌سازی جهادگران عرصه سلامت کشور، تبیین نقش ارزنده‌ی آنان در پاس‌داشت سلامتی مردمان ایران اسلامی و درسایه مشارکت کانون پرورش فکری و دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات‌درمانی استان گیلان منتشرشد.

«حماسه و ایثار قهرمانان آشنا (پزشکان، پرستاران، کادردرمانی بیمارستان‌ها)»، «خاطرات‌روزهای کرونایی»  و «قدرشناسی از تلاش‌های ارزش‌مند کادردرمانی و خانواده‌های آنان در مقابله با ویروس کرونا»، از محورهای موضوعی فراخوان ادبی «قهرمان آشنای من» به شمارمی‌رفت.

با انتشار این فراخوان در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ نیز کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ سال و کادردرمانی کشور (پزشکان، پرستاران، کارکنان دانشگاه و...) رخدادهای مانای این روزهای حوزه سلامت را در قالب خاطره‌نویسی ثبت‌ و تصویر آثار را از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ یا گپ، به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ارسال‌کردند.

برهمین اساس، گروه داوری این رویداد ادبی  متشکل از: حمیراخدابنده و لیلا خلقت پرور با بررسی بیش از ۷۰ خاطره و دل نوشته ارسالی، یازده اثر مخاطبان کودک، نوجوان و بزرگ سال را به عنوان آثار برگزیده معرفی‌کرد.

هیئت داوران مسابقه «قهرمان آشنای من» در این‌میان با توجه به برجستگی و ظرافت‌های ادبی آثار ارسالی، خاطره‌نویسی «بهرخ ترکزبان» از استان همدان، «ارنیکا بهرامی» و «باران خلقت‌پرور» از استان گیلان را شایسته عنوان آثار برتر بخش کودک شناخت.

آثار ارسالی «عرفان استاچی» و «ریحانه رضازاده» از استان تهران، «ماهک نوروزپور» و «مانیا کاظمی‌نیا» از گیلان و اثر ارسالی «سیده فائزه همتی» از استان ایلام نیز عنوان آثار برگزیده گروه سنی نوجوان را به‌خود اختصاص‌دادند.

گروه داوری این مسابقه هم‌چنین با ارزش‌مند توصیف‌کردن استقبال جهادگران عرصه‌ی سلامت از این رویداد ادبی، «محبوبه یعقوبیان» از استان قم، «لیلا زاهد نخجیری» و«زهرا نیک‌پی» از استان گیلان را به‌عنوان برگزیده شرکت‌کنندگان مجموعه‌ی کادر درمانی کشورمعرفی‌کرد.

یادآورمی‌شود، برگزیدگان این رویداد ادبی با اهدای جایزه و لوح‌تقدیر مشترک مسوولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات‌درمانی استان گیلان تجلیل‌خواهندشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =