کد خبر: 297727
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
بازدید 313
کارشناس مکاتبه‌ای سمنان میهمان مجازی کانون خوزستان

کارشناس بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در ششمین جلسه‌ی مجازی اعضا و مربیان انجمن ادبی کانون خوزستان به نقد و بررسی آثار پرداخت.

به گزارش روابط‌عمومی‌ اداره‌کل کانون استان سمنان، ششمین جلسه‌ی مجازی انجمن ادبی شاعران نوجوان صبا در کانون استان خوزستان با حضور کارشناسان، مربیان و ۶۰ عضو نوجوان این انجمن با دعوت از نسرین قربانی شاعر و کارشناس بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون سمنان، شامگاه پنج‌شنبه ۲۹ خردادماه ۱۳۹۹ در پیام‌رسان واتساپ برگزار شد.

قربانی در این جلسه، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مجازی شاعران نوجوان صبا به بررسی ۱۰ اثر اعضای ارشد و برگزیده‌ی کارگاه‌های شعر کانون استان خوزستان پرداخت.

کارشناس مکاتبه‌ای کانون سمنان اظهار داشت: تعابیر و تصاویر تازه در اشعار اعضای انجمن ادبی پُر رنگ بود و نوجوانان به‌خوبی در اشعار خود از تعبیرها، تشبیه‌ها و تصویرهای تازه استفاده کردند.

قربانی با اشاره به پایان‌بندی زیبا و اثرگذار آثار اعضای نوجوان، رعایت هوشمندانه‌ی ایجاز، نگاه نو به پدیده‌ها، ساخت ترکیبات تازه، پردازش فضای سورئالیستی در شعر و توجه به زبان عاطفی را از ویژگی‌های اشعار نوجوانان انجمن ادبی صبا عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =