آموزش فراگیر در زمینه های فرهنگی و هنری با پیوند کانون پرورشی و حوزه هنری

رئیس حوزه هنری اصفهان گفت: پیوند کانون پرورش فکری و حوزه هنری منجر به ایجاد شرایطی برای آموزش کودکان و نوجوانان در زمینه های هنری و فرهنگی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،رئیس حوزه هنری اصفهان در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای کانون پرورش گفت: این نمایشگاه بر مبنای  عملکرد و رسالت کانون است که تنها به آموزش تئوری و شفاهی ختم نمی شود.

احمدی با اشاره به توانمند بودن دستاوردهای کانون اضافه کرد: آموزش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منجر به آفرینش  مهارت و تولید می شود. هم چنین باید زمینه ای فراهم شود تا میان حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیوندی عمیق صورت گیرد.

رئیس حوزه هنری اصفهان با بیان اینکه نوع عملکرد و فرآیندهایی که در حوزه هنری وجود دارد،به سبک کانون پرورشی است، عنوان کرد: با این پیوند، شرایط قوی تر و گسترده تری برای آموزش در حوزه های فرهنگی و هنری ایجاد می شود.

احمدی با اشاره به ضرورت آموزش مهارت مبتنی بر پژوهش راهبردی عنوان کرد: در هر سیستم، آموزش یا تولید باید براساس پژوهش و نیاز سنجی باشد.

وی افزود:  مخاطبان کانون پرورش فکری،کودکان و نوجوانان هستند و شاید اولین رویارویی با محیط بیرون در این مکان صورت گیرد. بنابراین یکی از رسالت های کانون،پژوهش و نیاز سنجی متناسب با نیاز و به روز بودن اطلاعات است.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =