کانون پرورش فکری برترین انتخاب برای استعداد شناسی کودکان و نوجوانان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: کانون پرورش فکری برترین انتحاب، برای استعداد شناسی توسط کودکان و نوجوانان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان ، علی محمد هاشمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حاشیه ی دیدار از نمایشگاه دستاوردهای کانون پرورش فکری گفت:باعث مسرت است که در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مقرر شد تفاهم نامه ای نوشته شود تا با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود هم در زمینه ی تبادل اطلاعات و هم اجرای برنامه‌های مشترک، تعامل سازنده باشیم.

وی ادامه داد: کانون زحمات زیادی در آموزش و تولید دستاوردهای آن متحمل شده است؛ ولی متاسفانه بیشتر مردم از ظرفیت های آموزشی و فعالیت های کانون آگاهی ندارند.بنابراین اطلاع رسانی گسترده برای برداشتن این موانع لازم و ضروری است .

هاشمی با اشاره به ضرورت استعداد یابی و استعداد شناسی توسط خود کودکان و نوجوانان گفت: این موضوع حلقه‌ی مفقوده در سامانه ی آموزشی کشور است و کانون بهترین محیط برای کمک به کودکان و نوجوانان است تا استعدادهای خود را کشف،  هدایت و شکوفا کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به نوآوری و خلاقیت در دستاوردها عنوان کرد:در بخش هایی مانند سفال گری، تولید محتوای کتاب برای نابینایان و کم بینایان این خلاقیت به وضوح دیده می شد.

علی محمد هاشمی در خصوص اهمیت پرورش مهارت در کودکان و نوجوانان اظهار کرد:بخشی از پرورش مهارت با آموزش  غیر مستقیم و بخشی به صورت فعالیت عملی، انجام پذیر است.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =