کد خبر: 297850
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
بازدید 823
حمایت‌های فرهنگی کانون، سایه‌گستر کودکان آدینا شد

کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست مرکز مردم‌نهاد «آدینا» ازخدمات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بهره‌مندمی‌شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، ارایه‌ی خدمات فرهنگی به تمامی کودکان و نوجوان ایران اسلامی از رسالت‌های کانون پرورش فکری است و این مجموعه‌ی فرهنگی به عنوان متولی این حوزه و هم‌چنین، دبیر کمیته پایش و ارزیابی کنفوانسیون حقوق کودک، گام‌های موثری دراین مسیر برداشته‌است.

آغاز دهه کرامت نیز بهانه‌ای دیگر برای دست‌اندرکاران این نهاد در گیلان فراهم‌کرد تا با تأسی از سیره عملی کریمه اهل‌بیت، حضرت‌معصومه(س) و ثامن‌الحجج(ع) به افزایش گستره‌ی خدمات‌رسانی، به‌ویژه ارایه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوان بی‌سرپرست و بدسرپرست‌بپردازد.

برهمین اساس نیز معاون فرهنگی و مشاور اموربانوان کانون پرورش فکری با همراهی کمیته‌ی اموربانوان و خانواده استانداری و مشاور این کمیته در بهزیستی استان گیلان به بازدید از مرکز نگهداری کودکان و نوجوانان بدسرپرست و بی‌سرپرست «آدینا»ی شهرستان رشت اقدام‌کرده و به بررسی راه‌کارهای مناسب  جهت ارایه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون به مخاطبان ساکن در این موسسه پرداختند.

معاون فرهنگی کانون استان گیلان طی این دیدار که ۴ تیرماه ۱۳۹۹ و با همکاری رضا یزدانی، مدیر و دیگر دست‌اندکاران این موسسه صورت‌گرفت، ضمن تبریک میلاد حضرت‌معصومه(س) و روز دختر، از اولویت‌ها و برنامه‌های این کانون پرورش فکری سخن‌گفت و برای ارایه‌ی خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان این مرکز اعلام‌آمادگی‌کرد.

تشریح فعالیت‌های مرکز نگهداری دختران بدسرپرست و بی‌سرپرست «آدینا» از سوی مدیر موسسه و تبیین چشم‌اندازهای ترسیم‌شده برای کودکان و نوجوانان ساکن درآن، ازدیگر برنامه‌های این دیداربود و درپایان نیز مقررشد، ضمن برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای فعالیت های فرهنگی مربیان کانون پرورش فکری دراین مرکز، زمینه دعوت از کودکان و نوجوانان این مجموعه برای حضور در مراکز فرهنگی هنری کانون فراهم‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =