آغاز ثبت نام کلاس های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت:ثبت نام کلاس ها ی مختلف آموزشی در زمینه های فرهنگی،هنری و ادبی کانون پرورش فکری آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،سید محمد قلمکاریان با اشاره به آغاز ثبت نام کلاس های کانون از پنجم تیرماه عنوان کرد: ثبت نام این دوره ها که به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود، در ۵۶مرکز ثابت صورت می گیرد.

وی در خصوص عناوین کلاس ها اظهار داشت:آشنایی با قرآن کریم،نقاشی و تصویر سازی،بازیگری کارگردانی و  نمایشنامه نویسی، رباتیک،  شعرو داستان نویسی، سفالگری و فعالیت های دیگربخشی از این دوره ها را تشکیل می دهد.

هم چنین، قصه گویی،پرورش صدا و سلفژ، نجوم، عکاسی، خوشنویسی، نوشتن خلاق و کارگاه های ویژه ناشنوایان و نابینایان از دیگر دوره های تابستان ۹۹است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با بیان اینکه دوره ها برای گروه های سنی مختلف برنامه ریزی شده است، عنوان کرد: دوره های ویژه نوباوه (۴تا۶سال)، نوخوان (۷تا۸سال)،نونهال(۹تا۱۱سال)، نونگاه (۱۲تا۱۴سال)،نوجوان(۱۵تا۱۷ سال) است وگروه سنی  ۱۸تا۲۲ سال هم می توانند در انجمن ها و کارگاه های فرهنگی،هنری و ادبی فعالیت کنند.

گفتنی است علاقه مندان به شرکت در کلاس های تابستانی می توانند به سایت اینترنتی www.kpf.ir  و یا به مراکز کانون در سراسر استان مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =