کد خبر: 298016
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
بازدید 211
شاعر و نویسنده ایلامی میهمان اعضای انجمن ادبی روشنا

در تاریخ ۳۱ خرداد ماه یعنی درست آخرین روز فصل بهار انجمن مجازی روشنا جلسه ی نقد شعری با حضورمحمد رضا رستم پور شاعر ارزشمند ایلامی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در این جلسه که با سرپرستی فاطمه ظهیری کارشناس مسئول واحد ادبی بر پا شد مربیان ادبی مراکز استان و اعضای کارگاه های شعر حضور داشتند که در آن ۵ اثر از آثار شعر اعضا مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
میهمان انجمن ضمن تحسین مربیان ادبی استان به خاطر پرورش اعضایی توانمند که قادرند شعرهایی قوی ارائه بدهند به اهمیت امر مطالعه و کنکاش در آثار شاعران مطرح معاصر و کاربرد درست کلمات در شعر تاکید کردند. همچنین با اشاره به جایگاه مهم نقد بین نوجوانان از تاثیر آن بر بهتر شدن کار آنها سخن گفتند.
در پایان جلسه ضمن تشکر مربیان و اعضا از نظرات ارزشمند محمدرضا رستم پور ایشان یک شعر از آثار خودرا برای اعضای گروه قرائت کردند.

از آثار این شاعر توانمند ایلامی :از زبان زخم ها ،نام دیگر نیامدن ، لانه ویز ، ضیافت زخم ، خانه فتوباربیتال، یادگاری با پلنگ های مرده ، را می توان نام برد.

لازم به یادآوری است مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی ماه‌های اخیر به دلیل شیوه بیماری کرونا تعطیل بود اما مربیان کانون با اجرای فعالیت‌های مجازی تلاش کردند ارتباط خود را با مخاطبان کانون همچنان حفظ کنند. اکنون قرار است از روز پنجم تیر ثبت‌نام حضوری و مجازی کانون با مراجعه به مراکز آن در سراسر کشور و سایت kpf.ir آغاز شود و پس از آن درهای این مراکز باردیگر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر روی کودکان و نوجوانان ایرانی باز شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =