آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه

ثبت‌نام در کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استنان کرمانشاه، با شروع فصل تابستان، ثبت نام در کارگاه‌های مجازی این اداره کل در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی آغاز شده است.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه، با اعلام این خبر افزود: کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با توجه به شیوع بیماری کروناویروس، بسیاری از برنامه‌های خود را به فضای وب منتقل کرده است تا همچنان، کودکان از فعالیت‌های کانون بهره‌مند شوند.

فتاحی با اشاره به انجام فعالیت‌های کانون به دو صورت حضوری و مجازی، از آغاز ثبت نام در کارگاه‌های مجازی و برخط این اداره کل خبر داد و گفت: کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در میان کارگاه‌های مختلف خود برای فصل تابستان، کارگاه‌های ویژه‌ از جمله داستان‌نویسی، طراحی، عروسک‌گردانی، قصه گویی، نجوم، نمایش‌نامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری نمایش، و... را برای علاقه‌مندان در نظر گرفته است.
این کارگاه‌ها به صورت برخط (ارتباط هم‌زمان مدرس و هنرجو در کارگاه مجازی) برگزار می‌شود و در آن، طرح درس‌های مصوب کانون ارائه خواهد شد.

برای آگاهی بیشتر از چگونگی برگزاری کارگاه ها، زمان آغاز، مقدار شهریه، تعداد جلسه ها، ... بر روی ثبت نام کارگاه‌های مجازی کلیک کنید.

علاقه‌مندان تا ۱۵ تیر ۱۳۹۹ فرصت دارند برای ثبت‌نام در این کارگاه‌ها به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =