مدرسان کارگاه‌های تخصصی مجازی با سامانه برخط کانون آشنا شدند

واحد فناوری اطلاعات کانون استان البرز با برگزاری کارگاه ویژه آموزشی،  مدرسان کارگاه های تخصصی مجازی تابستانی را با چگونگی برگزاری کارگاه‌های برخط آشنا کرد .

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون البرز،  پس از آن که کانون استان البرز نیز مانند تمامی مراکز کانون در سراسر کشور،  پیرو دستورالعمل معاونت فرهنگی کانون و با توجه به شیوع بیماری کرونا، بخشی از خدمات خود را به فضای مجازی انتقال داد و از ۵ تیر ماه ثبت‌نام کارگاه‌های برخط( آن‌لاین) استانی آغاز شد،  واحد فناوری اطلاعات کانون استان ، با همکاری مرکز مجتمع کانون کرج ضمن  آماده‌سازی جایگاه ویژه مربیان برای برگزاری این کارگاه‌ها،  مدرسان کانونی و سایر مدرسانی که مسوول برگزاری کارگاهای برخط(آن‌لاین) هستند را دعوت کرده و چگونگی کار با سامانه آموزشی کانون را به این عزیزان آموزش داد.

گفتنی است وبینار آموزشی دیگری نیز به منظور رفع ابهامات این عزیزان برگزار خواهد شد تا مدرسان زمان برگزاری این کارگاه‌ها که از تجربیات جدید کانون استان است مشکلی نداشته باشند.

گفتنی است تمامی علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در کلاس‌های برخط کانون استان البرز به نشانی  alborz.kpf.ir مراجعه و در دوره‌های برخط استانی ثبت‌نام کرده و بدون نیاز به حضور در مراکز کانون از آموزش‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و علمی این سازمان بهره‌مند شوند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =