کارگاه آموزشی کانون سمنان به ۱۸ دوره رسید

۱۸ مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در بستر فضای مجازی به‌صورت برخط(آنلاین)، کارگاه آموزشی برگزار می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، با توجه به استقبال مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان از کارگاه‌های آموزشی مجازی در سامانه‌ی semnan.kpf.ir، تعداد دوره‌های برخط کانون سمنان از ۱۱ دوره به ۱۸ دوره افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، راحله دانایی کارشناس مرکز آفرینش‌های هنری کانون استان سمنان برای مخاطبان کودک ۷ تا ۱۱ سال، دوره‌ی «نقاشی کودک» و نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال دوره‌ی مجازی «نقاشی نوجوان» را تدریس می‌کند.

سمیه حیدریان مربی کارگاه‌های هنری مجتمع و مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان به تدریس دوره‌ی «طراحی» خواهد پرداخت.

فرزانه‌سادات طاهری مربی فرهنگی مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان نیز تدریس دو دوره‌ی «عروسک‌های پارچه‌ای» و «اوریگامی» را برعهده دارد.

سمانه شجاعی مربی کارگاه نوشتن خلاق مراکز فرهنگی‌هنری کانون مهدی‌شهر، شهمیرزاد و سرخه به تدریس «داستان‌نویسی(مقدماتی)» می‌پردازد.

فاطمه قربانی مربی کارگاه‌ هنری مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون شاهرود دوره‌ی مجازی «تصویرسازی» را تدریس می‌کند.

گفتنی است؛ ثبت‌نام دوره‌های مجازی کانون از پنجم تیرماه آغاز شده و تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه، پس از تکمیل فرم عضویت با انتخاب گزینه‌ی دوره‌های تخصصی برخط(آنلاین) استانی در کارگاه مورد نیاز خود نام‌نویسی و با گذراندن تعداد جلسات تعریف‌شده، گواهی پایان دوره دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =