جای مهرواره سرود در کانون خالی بود

عضو هیأت داوران نخستین مهرواره «سرود» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این رویداد را حرکت بسیار خوبی دانست که باعث بالا رفتن روحیه بچه‌ها، نوجوانان و جوان‌ها در سراسر کشور شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمود منتظم با بیان این مطلب افزود: برگزاری مهرواره «سرود» کار بسیار خوبی است ضمن این‌که اعضای کانون در استان‌های مختلف نیز به خوبی با این مهرواره همراهی کردند.

این موسیقی‌دان، نوازنده و آهنگ‌ساز تأکید کرد: این رویداد باعث شد تا روحیه بچه‌ها، نوجوانان و جوانان در سراسر کشور بالا رفته و قوی‌تر بشوند؛ از این رو مهرواره «سرود» کانون حرکت زیبایی بود.

منتظم درباره ارزیابی خود از آثار حاضر در نخستین مهرواره «سرود» کانون، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و نبود امکانات در برخی استان‌ها، کیفیت آثار به‌نسبت خوب بود.

آهنگ‌ساز قطعه مشهور و خاطره‌انگیز لالایی‌ «گنجشک لالا»، یادآور شد: این اولین بار بود که کانون مهرواره «سرود» را برگزار کرد و برای رسیدن به نتایج و کیفیت مطلوب، فرصت زیادی وجود دارد.

عضو هیأت داوران نخستین مهرواره «سرود» کانون درباره تأثیرگذاری تداوم برگزاری این رویداد گفت: بی‌تردید تأثیر تداوم برگزاری این رویداد بسیار بالا و امیدوارکننده است.

یادآوری می‌شود مهرواره «سرود» مانند سایر مهرواره‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشنواره‌ای غیررقابتی است که با هدف پرورش استعدادهای نوجوانان در استان‌های مختلف کشور برگزار شد و در آن، اعضای انجمن سرود کانون، آثار خود را ارائه کردند و در نهایت گروه‌های منتخب معرفی شدند.

مرحله کشوری این مهرواره نیز قرار بود اسفند سال ۱۳۹۸ در استان گیلان برپا شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =