وبینار آموزشی پیشگیری از کرونا در کانون سمنان

وبینار آموزشی «پیشگیری از کرونا» با مشارکت بنیاد نیکوکاران راه آسمان، ویژه کارکنان، مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در بستر فضای مجازی به‌صورت برخط(آنلاین) برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، در پی شیوع کرونا و با توجه به بازگشایی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پذیرش اعضای ۶ تا ۱۷ سال در این فضای آموزشی، وبینار آموزشی «پیشگیری از کرونا» به‌همت شهناز دامغانیان کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان با مشارکت بنیاد نیکوکاران راه آسمان و دعوت از دکتر ژامک اقوامی رئیس مرکز بهداشت فامیلی و قائم‌مقام ریاست مرکز بهداشت سمنان، معصومه اعتمادی دبیر کمیته آموزش و پیشگیری بنیاد نیکوکاری راه آسمان و مهدی طوسی کارشناس بهداشت محیط، در بستر فضای مجازی به‌صورت برخط(آنلاین) برگزار شد.

نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون استان سمنان ضمن قدردانی از پذیرش دعوت مدعوین در جلسه، اظهار داشت: وبینار آموزشی یک برنامه‌ی تعاملی بین کانون پرورش فکری با دانشگاه علوم پزشکی است تا در آستانه‌ی حضور اعضای کودک و نوجوان، مربیان و تمامی کارکنان این‌مجموعه، بیش از پیش به رعایت نکات بهداشتی توجه داشته‌باشند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کارگاه‌های حضوری بر رعایت اصول بهداشتی به‌منظور سلامت مربیان و مخاطبان کودک و نوجوان و سایر مراجعه‌کنندگان، تأکید کرد.

دکتر اقوامی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مجازی مربیان کانون پرورش فکری استان سمنان درخصوص ویروس کرونا و منشاء پیدایش آن، علائم و نشانه‌های ویروس در افراد مختلف و گروه‌های سنی متفاوت و چگونگی خودمراقبتی مطالبی بیان کرد و به سؤالات کارکنان پاسخ داد.

اعتمادی به‌عنوان مسئول راه آسمان درباره‌ی بیماری سرطان و خدماتی که بنیاد نیکوکاران راه آسمان به‌صورت رایگان در اختیار بیماران قرار می‌دهد سخن گفت.

در پایان از سوی کارشناس بهداشت محیط شهرستان سمنان نیز با توجه به حضور مربیان و اعضا در مراکز فرهنگی‌هنری درخصوص رعایت نکات بهداشتی و نحوه‌ی صحیح گندزدایی در محیط اداری و چگونگی اقدامات لازم به‌منظور پیشگیری از ابتلای به کروناویروس، مطالبی عنوان شد.

گفتنی است؛ مربیان در این جلسه‌ی دو ساعته با راه‌های پیشگیری از ویروس کرونا و چگونگی رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و استفاده الزامی از ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده در مراکز فرهنگی‌هنری کانون آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =