برگزیدگان مسابقه مجازی «من فرزند مدافع سلامتم» را معرفی کرد

با اتمام مراحل داوری، برگزیدگام مسابقه مجازی «من فرزند مدافع سلامتم» از سوس اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی، فراخوان این مسابقه مجازی فروردین‌ماه سال جاری در راستای تجلیل از فرزندان مدافعان سلامت، منتشر شد.

از بین بیش از 300  اثر ارسالی به دبیرخانه این مسابقه  20 اثر در بخش هنری  و 20 اثر در بخش دلنوشته و تک‌ جملات ادبی به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی به منظور تجلیل از برگزیدگان این رقابت هدایایی را به همراه لوح تقدیر به این عزیزان، ارسال کرده است.

با شیوع بیماری کرونا و به منظور ترغیب خانواده‌ها و به ویژه کودکان و نوجوانان، به ماندن در خانه، کانون استان آذربایجان شرقی از ابتدای فروردین‌ماه مسابقات متعددی را به صورت مجازی برگزار کرده است.

تجلیل از خدمات ارزشمند و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمانی بیمارستان‌ها، همزمان با شیوع ویروس کرونا و نیز ثبت خاطرات فرزندان کادر درمانی در ایام قرنطینه به ویژه تعطیلات نوروز، در قالب نقاشی و تک جملات ادبی از مهمترین اهداف این مسابقه بود.

اسامی برگزیدگان بخش‌های هنری و ادبی را مشاهده بفرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =