تبیین برنامه‌های ویژه تابستان و کارگاه‌های آنلاین در برنامه زنده تلویزیونی سحرلر

مدیرکل کانون آذربایجان شرقی با حضور در برنامه زنده تلویزیونی سحرلر در خصوص ویژه‌برنامه‌های تابستانی کانون از جمله کارگاه‌های آنلاین کانون گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، علی بینش در آغاز این گفت و گو با گرامیداشت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان موضوع کتاب و کتابخوانی را از جمله اهدافی عنوان کرد که به بهانه این روز می‌توان فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلفی را برگزار کرد.

وی در عین حال افزود: اگر علاقه‌مندیم به اینکه فرزندانمان در آینده، متکی به نفس و خودباور باشند باید آنها را از سنین کودکی در فعالیت‌های فرهنگی به ویژه درخصوص کتاب و کتابخوانی مشارکت داد.

بینش با بیان اینکه همه رسانه‌های مکتوب و جمعی برای معرفی ادبیات کودک و نوجوان تلاش می‌کنند، افزود: علی رغم همه این تلاش‌ها، هیچ رسانه‌ای مانند نهاد خانواده نمی‌تواند مشوق کودکان و نوجوانان به کتاب و کتابخوانی باشد.

مدیرکل کانون استان همچنین با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون در ایام تابستان تاکید کرد، کانون استان با استفاده از گروه‌های مجازی و کارگاه‌های حضوری و آنلاین کانون به استقبال تابستان رفته است.

بینش با اشاره به تنوع و گستردگی برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در فصل تابستان افزود: باتوجه به شرایط کرونائی پیش‌بینی می‌گردد کارگاه‌های آنلاین که با حضور اساتید مجرب و مربیان توانمند برگزار می‌شود. بیش از سایر فعالیت‌ها از جمله کارگاه‌های حضوری مورد استقبال واقع شود.

وی درعین حال افزود: در صورتی که شرایط استان عادی شود، مراکز کانون با پیش‌بینی‌های صورت گرفته با بیش از 230 کارگاه فرهنگی هنری و ادبی در خدمت کودکان و نوجوانان علاقه‌مند هستند. ضمن آن که کارگاه‌های آنلاین با 29 عنوان از هم اکنون آماده ثبت‌نام علاقه‌مندان می‌باشند و این افراد می‌توانند با مراجعه به سایتkpf.ir در این کارگاه‌های آنلاین ثبت‌نام کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =