مربیان کانون میهمان برنامه زنده تلویزیونی گئجه‌لر شدند

جمعی از مربیان مراکز تبریز و همکاران ستادی میهمان برنامه زنده تلویزیونی گئجه‌لر بودند که همه شب از شبکه استانی سهند پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذرباجان شرقی، در این برنامه که جمعی از مربیان و اعضای مراکز تبریز و همکاران ستادی به عنوان مهمان حضور داشتند، علی بینش مدیرکل کانون استان با مجری این برنامه، در خصوص برنامه‌ها و کارگاه های تابستانی و نیز رویکرد جدید فعالیت‌های کانون گفتگو کرد و به سئوالات پیامکی بینندگان برنامه نیز پاسخ داد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای اجرای فعالیت‌های مجازی تاکید کرد: از ابتدای اسفند ماه 98 تاکنون مراکز کانون استان با رویکرد حضور فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و نیز راه‌اندازی سایت kpf.ir برای ارائه خدمات آنلاین به مخاطبان، تلاش کرده است برای اوقات فراغت مخاطبان خود با تولید و ارائه محتوای مناسب ساعات مفیدی را رقم بزند.

بینش در عین حال تصریح کرد؛ خوشبختانه حضو فعال و با نشاط مخاطبان به ویژه نوجوانان در گروه‌های مجازی کانونی به ویژه انجمن‌های هنری و ادبی سبب شده است تا در این مدت استعدادهای ارزشمندی از بین نوجوانان شناسائی و معرفی شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =