کودکان و نوجوانان چاراویماق مستعد فعالیت‌های فرهنگی هستند

در دیدار مدیرکل کانون و فرماندار چاراویماق در خصوص رفع مشکلات و نیز توسعه فعالیت‌های کانون در این شهرستان بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، یعقوبی فرماندار چاراویماق در این دیدار با اشاره اهمیت کم نظیر فعالیت‌های کانون بر ضرورت توسعه این فعالیت‌ها تاکید کرد. وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان چاراویماق مستعد و علاقه‌مند به مشارکت در برنامه‌های فرهنگی هستند، کانون را بهترین محل برای رفع این نیاز عنوان و اظهار امیدواری کرد با افزایش کمی و کیفی فعالیت‌های کانون در این شهرستان گام‌های مهمی در عرصه توسعه فرهنگی برداشته شود.

در این دیدار که معاونان فرهنگی و اداری مالی کانون استان نیز حضور داشتند، علی بینش با اشاره به برخی مشکلات کانون چاراویماق بر آغاز عملیات عمرانی برای تعمیرات ساختمان کانون در چاراویماق و گزارشی از اقدامات کانون استان برای جذب اعتبارات مورد نیاز، ارائه کرد.

گفتنی است در ادامه این دیدار از مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاراویماق بازدید به عمل آمد و در خصوص رفع نواقص عمرانی این مرکز بحث و تبادل نظر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =