پروین پشت‌کوهی به‌عنوان مدیرکل کانون هرمزگان منصوب شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی پروین پشت‌کوهی را به عنوان مدیرکل کانون استان هرمزگان منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در حکم انتصاب مدیرکل جدید کانون استان هرمزگان بر هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان تاکید کرده است.

مدیرعامل کانون همچنین در این حکم تحقق اهداف را علاوه بر نیاز به وجود محیطی پر نشاط، امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها دانسته و بر توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضاهای فرهنگی بومی توصیه کرده است.

رییس هیأت مدیره کانون در این حکم همچنین اظهار امیدواری کرده است که به همت مدیرکل جدید و همکاران استان هرمزگان و از رهگذر ملاحظه راهبردهای عملیاتی کانون و هماهنگی با استاندار و سایر مسئولان دستگاه‌های مرتبط، آن استان و تعامل موثر با همکاران ستادی در مسیر تحقق اهداف کانون گام‌های موثری برداشته شود.

پشت‌کوهی دارای مدرک کارشناسی ارشد روان‌شناسی عمومی است و در سابقه ۲۶ ساله‌ی کاری خود مدیریت کانون زبان استان هرمزگان، دبیری جشنواره‌های استانی و فعالیت‌های پژوهشی را ثبت کرده است.

او همچنین سال‌ها به عنوان مربی، مسئول مرکز، کارشناس فرهنگی، کارشناس مسئول فرهنگی کانون فعالیت و موفقیت‌های متعددی در حوزه‌های فرهنگی کسب کرده است.

پیش از این مدیرکلی کانون استان هرمزگان را ناهید سلیمانی‌احمدی بر عهده داشت که از اول مرداد ۱۳۹۹ به جمع پیش‌کسوتان پیوست.

فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری همچنین در نامه‌ای جداگانه از تلاش‌های ارزشمند ناهید سلیمانی‌احمدی طی دوران مسوولیت مدیرکلی کانون استان هرمزگان تشکر کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =