ارائه خدمات و تسهیلات بانکی به اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: با انعقاد تفاهم نامه بین بانک رسالت و کانون امکان ارائه خدمات و تسهیلات بانکی به اعضای کانون فراهم می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،سید محمد قلمکاریان با اشاره به ضرورت همکاری و انعقاد تفاهم نامه های برون سازمانی اظهار کرد: کانون پرورش فکری در جهت رشد فعالیت های برون سازمانی و استفاده از ظرفیت های کانون در جهت ترویج کتاب و فرهنگ کتابخوانی و شناسایی و شکوفایی استعدادها در مسیر تحقق ارزش های ایرانی اسلامی تفاهم نامه‌ای با بانک رسالت منعقد کرد.

وی با اشاره به مفاد این قرارداد عنوان کرد: معرفی ظرفیت ها و امکانات کانون و ترغیب کارکنان برای استفاده از بسته های فرهنگی، هنری، علمی و ادبی، همکاری در برگزاری فعالیت ها و برنامه ها، و رویدادهای فرهنگی، ارائه خدمات و تسهیلات بانکی برای مربیان و اعضای کانون، همکاری در فعالیت ها و برنامه های قابل ارائه از تعهدات بانک است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خصوص تعهدات کانون در این قرارداد تشریح کرد:ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی، عضویت فرزندان کارکنان، برگزاری کارگاه های تخصصی به عنوان روش نوین در استعداد سنجی، برگزاری نشست های تخصصی برای والدین،و برگزاری جشن های مختلف از تعهدات کانون پرورش فکری است.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =