توسعه فرهنگ نظم و انضباط اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در تفاهم نامه کانون با فرماندهی انتظامی استان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: تفاهم‌نامه کانون پرورش فکری و فرماندهی انتظامی استان با هدف توسعه فرهنگ نظم و انضباط اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،سید محمد قلمکاریان  عنوان کرد: در این تفاهم‌نامه دو طرف متعهد به اجرایی شدن وظایفی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مطالعاتی شدند.
 بهره گیری از امکانات علمی و فرهنگی، برگزاری جلسات آموزشی و برپایی نمایشگاه با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی،استفاده از ظرفیت کتابخانه های سیار و برگزاری همایش هایی با موضوع معضلات اجتماعی از جمله برنامه ها ی مشترک حوزه فرهنگی است.

قلمکاریان ادامه داد:تهیه کتاب، لوح فشرده و بروشور، برگزاری برنامه های مشاوره خانواده و همکاری کانون و فرماندهی انتظامی استان در گرامی داشت مناسبت های ویژه از دیگر فعالیت های مشترک طرفین است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در خصوص فعالیت های مطالعاتی مشترک اظهار کرد: همکاری در پروژه های علمی و تحقیقاتی در زمینه علل پدیده‌های اجتماعی، جذب مقالات علمی با هدف  آسیب های اجتماعی توسط کانون و همکاری و تعامل در اجرای نشست علمی و تخصصی از جمله این فعالیت ها به شمار می رود.

قلمکاریان اضافه کرد: همکاری در تهیه و تولید فیلم های کوتاه، انیمیشن و محتواهای آموزشی با موضوع مواد مخدر، طلاق و فضای مجازی از جمله برنامه های مشترک هنری کانون پرورش فکری و فرماندهی انتظامی استان اصفهان است.

وی در پایان گفت:به منظور سیاست گذاری،تعیین اولویت ها و نظارت بر فرایند عملیات سازی تفاهم نامه،جلساتی متشکل از کارشناسان متخصص دو نهاد تشکیل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =