نوجوانان هرمزگانی خودباوری را تمرین می کنند

دوره برخط کارگاه حال خوش زندگی (خودباوری) _ از سری مهارت های مثبت روانشناسی_با حضور نوجوانان علاقمند در استان هرمزگان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ کارگاه حال خوش زندگی در پلاتو کانون جاسک در حال برگزاری است.
الهام اشرافی جاسکی مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان جاسک و مدرس دوره استانی گفت: روانشناسی مثبت به جایِ تاکید بر کاستی های افراد، به توانمندی های بالقوه آنان تاکید می کند.
وی در همین رابطه افزود: روانشناسی مهارت های مثبت با ۸ موضوع ارائه گردیده است.
اشرافی جاسکی با تاکید بر اهمیت مقوله خودباوری اظهار داشت: این مهارت بر اساس نیاز سنجی موجود از بین ۸ عنوان مهارت کارگاه های حال خوش زندگی برای کارگاه برخط استانی انتخاب گردید.
این مدرس دوره مهارت های مثبت اعلام کرد: خود باوری از اساسی ترین عوامل رشد مطلوب شخصیت است که توجه به آن در دوران کودکی و نوجوانی زیر بنای شخصیت سالمِ فرد در بزرگسالی را با خود به ارمغان می آورد.
اشرافی جاسکی افزود: این کارگاه در ۸ جلسه ویژه فراگیران ۱۲ تا ۱۷ سال به صورت استانی در حال اجرا می باشد.
مدرس دوره مهارت خود باوری گفت: تاکنون ۶ جلسه از این آموزش اجرا و ۲ جلسه باقیمانده است.
اشرافی جاسکی در ادامه گفت: نشانی، بامن آشناشو، ربات شارژی، خودِ ارزشمندِ من، سپر خانوادگی، مهربانی با من، با خودت مثبت حرف بزن و توانمندی های من از عناوین کارگاه مهارت خودباوری است.
 شایان ذکر است کارگاه برخط (آنلاین) مهارت مثبت خود باوری با مشارکت نوجوانان سراسر استان هرمزگان از ۲۲ تیرماه آغاز و تا ۱۶ مرداد سال جاری ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =