توزیع ۹ هزار جلد کتاب با عناوین جدید در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی

در مرداد ماه سال جاری ۹ هزار جلد کتاب با عناوین جدید در کتابخانه‌های کانون استان توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، علی بینش مدیرکل کانون از جدیدترین عناوین کتاب‌های منتشر شده، مجموعاً ۹ هزار جلد کتاب در مرداد ماه سال جاری به کتابخانه‌های کانون استان اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر پایه کتاب طراحی و اجرا می شود، افزود: یکی از مطالبات جدی خانواده‌ها از کانون افزایش عناوین کتاب‌ها به ویژه کتاب‌های جدیدالانتشار بود که خوشبختانه این امر با توزیع این آثار محقق شده است. گفتنی است ۳۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال حاضر مجموعاً دارای ۲۶۰۰۰۰ جلد کتاب تخصصی کودک و نوجوان هستند که به صورت امانت در اختیار اعضای این مراکز قرار می گیرد.

در این میان کتابخانه‌های سیار شهری و روستائی و کتابخانه‌های پستی کانون استان با تحت پوشش قرار دادن مناطق محروم شهری و نیز مناطق روستائی فعالیت امانت کتاب را برای کودکان و نوجوانان این مناطق برعهده دارند.

توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و پرورش نسلی از کودکان و نوجوانان خلاق، خودباور و مستعد از جمله اهداف فعالیت امانت کتاب در کانون است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =