برگزاری نشست تخصصی مجازی مربیان هنری کانون کهگیلویه و بویراحمد

نخستین نشست مجازی فصلی مربیان هنری کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، این گردهمایی با حضور کارشناس مسئول واحد آفرینش‌های هنری کانون، مدیرکل و کارشناسان کانون  استان به صورت مجازی برگزارشد.
کبری اخلاقی نیا ، مدیر کل کانون کهگیلویه و بویراحمد ، در این برنامه ضمن تقدیر از کارشناسان و مربیان هنری استان تلاش در جهت تداوم برگزاری کارگاه‌های هنری در شرایط فعلی بصورت مجازی و آنلاین را به ارتقاء دانش کاری و رفع نقاط ضعف و رسیدن به موفقیت تاکید کرد.
در ادامه این گردهمایی کارشناس هنری استان با قدردانی از تلاش‌ها و همراهی مربیان مراکز به تشریح  مسائل و مباحث تخصصی خود در حوزه‌های مختلف  پرداخت. 
پس از آن مربیان هنری و رابطین هنری به ارائه گزارش‌هایی از عملکرد خود پرداخته و  در زمینه‌ی چگونگی و روند برگزاری کارگاه‌ها  تعامل و تبادل نظر شد.
کارشناس مسئول هنرهای تجسمی مدیریت آفرینش‌های هنری و ادبی کانون  نیز در این نشست به نحوه عملکرد مربیان در کارگاه‌های هنری اشاره کرد گفت: طرح ریزی و آماده سازی یک کارگاه نقاشی خوب از مهمترین بخش کار یک مربی است و با داشتن یک برنامه مشخص و آموزشی می‌تواند کارگاه خود را به نحو مطلوب هدایت نماید.
معصومه فاضلی تاکید کرد:مربیان در فکر ، ایده و اجرای اعضا در کارگاه‌ها هیچ دخالتی نکنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت هدایت‌گری مربی در کارگاه تاکید کرد و افزود: جا انداختن موضوع ،توضیح و تشریح مناسب و هدایت‌گری مربی، سبب عدم تشابه آثار اعضا در کارگاه‌های هنری می شود.
گفتنی است: پس از شیوع ویروس کرونا، به‌منظور رعایت موازین بهداشتی و حفظ سلامت اعضا؛ بسیاری از فعالیت‌های کانون به صورت تولید محتوا و برگزاری نشست‌های تخصصی در بستر فضای مجازی ویژه اعضای کانون و سایر علاقه‌مندان برگزار شده  و انتشار می یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =