کد خبر: 299144
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
شرکت مربیان کرمانشاهی در وبینار حال خوش زندگی

در وبینار «حال خوش زندگی» کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، به معرفی کتاب «پرورش هوش اخلاقی» نوشته «میکله بوربا» پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، سومین جلسه کارگاه حال خوش زندگی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، صبح امروز یکشنبه، دوم شهریورماه ۱۳۹۹ و در قالب وبینار برگزار شد.

 در این وبینار، «شازنان‌السادات صبوری»، کارشناس فرهنگی کانون استان به عنوان مدرس، به معرفی کتاب «پرورش هوش اخلاقی» نوشته «میکله بوربا» و بررسی هفت فضیلت اخلاقی موثر در پرورش و رشد اخلاق پرداخت.

 همچنین، در این جلسه، جهت اجرای هرچه بهتر کارگاه مجازی حال خوش زندگی و تسهیل در انجام این امر، تبادل اندیشه و تجربه‌ها میان مربیان شرکت‌کننده صورت گرفت.

شازنان‌السادات صبوری، مدرس این دوره گفت: کودکان وقتی وارد جامعه می‌شوند در معرض خطرهای جدی هستند.

 صبوری افزود: اگر آنها از هوش اخلاقی کافی برخوردار باشند توانایی درک درست از نادرست را دارند. از این‌رو هفت فضیلت اساسی برای بالا بردن هوش اخلاقی را از همان دوران نوزادی به کودکان باید آموخت، که عبارتند از: ۱. همدلی ۲. وجدان ۳.خویشتنداری ۴.احترام  ۵.مهربانی ۶.بردباری  ۷.انصاف.

او گفت: سه فضیلت اول، اساس هوش اخلاقی هستند که به آنها رمز اخلاق نیز گفته می‌شود.

 کارشناس فرهنگی کانون استان با اشاره به محتوای کتاب «پرورش هوش اخلاقی» گفت: در این کتاب، نویسنده درباره هر فضیلت به طور مفصل توضیحاتی را ارائه داده و برای هر یک از آنها، سه گام با مثال‌های خوب و کاربردی را بیان کرده است.

 صبوری در پایان گفت: مربیان کانون پرورش فکری با مطالعه این کتاب می‌توانند تجارب ارزشمندی برای کارگاه حال خوش زندگی کسب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =