تجهیزکتابخانه های مراکزفرهنگی هنری کانون با۱۸ هزارو۸۹۸ جلد کتاب درهفته دولت

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان گفت: کتابخانه های مراکز کانون در سراسر استان همزمان در هفته دولت، با ۶۲عنوان شامل۱۸هزار و ۸۹۸ کتاب تجهیز می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،سید محمد قلمکاریان با اشاره به اینکه کتاب خوانی و ترویج مطالعه از محوری ترین فعالیت های  کانون پرورش فکری است،عنوان کرد:سایر فعالیت های فرهنگی و برگزاری کارگاه های هنری و ادبی بر پایه کتاب طراحی و اجرا می شود.

وی افزود:کانون پرورش فکری با ۵۶مرکز ثابت و ۳ واحد سیار که مناطق روستایی را پوشش می دهد در راستای رسالت کتاب و کتابخوانی می کوشد تا تمامی کودکان و نوجوانان استان از کتاب های مختلف بهره‌مند شوند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با اشاره به پیش رو بودن هفته دولت اظهار کرد:کتابخانه های مراکز کانون در سراسر استان همزمان، با ۶۲عنوان شامل۱۸هزار و ۸۹۸ کتاب تجهیز می شوند.

قلمکاریان در پایان گفت: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و پرورش نسلی از کودکان و نوجوانان خلاق،خودباور و مستعد از جمله اهداف فعالیت کانون در حوزه امانت کتاب است

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =