تجلیل از همکاران در ویژه برنامه‌ی گرامی‌داشت هفته‌ی دولت

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان: هفته‌ی دولت فرصتی است برای پرورش احساس تعهد ملی و میهنی و قدرشناسی از تمامی کسانی که با همت بلندشان کشور اسلامی‌مان را به سوی توسعه و آبادانی هدایت می‌کنند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان به مناسبت هفته‌ی دولت از همکاران تجلیل کرد.

معصومه هادی سخنان خود را با معرفی دو کتاب در مورد حماسه‌ی کربلا آغاز و سپس با تسلیت فرارسیدن ماه محرم همکاران را به پژوهش در خصوص قیام امام حسین(ع) دعوت کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ادامه ضمن گرامی‌داشت فرارسیدن هفته‎ی دولت گفت: هفته‌ی دولت فرصتی است برای پرورش احساس تعهد ملی و میهنی و قدرشناسی از تمامی کسانی که با همت بلندشان کشور اسلامی‌مان را به سوی توسعه و آبادانی هدایت می‌کنند.

هادی سپس از تلاش‌های همکاران برای رسیدن به شاخص‌های مطلوب تشکر و آن را حرکتی روبه‌جلو ارزیابی کرد و گفت: موفقیت‌هایی که در حوزه‌های گوناگون فرهنگی، هنری، ادبی و سایر بخش‌های اداری و مالی به دست آمده نشان از کوشش شایسته‌ای است که از سوی همکاران صورت گرفته است.

وی هم‌چنین با اشاره به بخشی از رتبه‌های بین‌المللی و ملی اعضای کانون استان در سال گذشته، از افزوده شدن یک دستگاه اتوبوس سیار و یک تریلی سیار نمایش به ناوگان استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد که امکان برخورداری کودکان و نوجوانان بیشتری از فعالیت‌های کانون را در سطح استان فراهم می‌کند.

در پایان این نشست، مدیرکل کانون استان با اهدای لوح و هدیه از همکاران حوزه‌های گوناگون قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =