اولین جشنواره‌ی نماهنگ‌های نجومی  در کرج

واحد نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با همکاری سازمان فضایی ایران، اولین جشنواره‌ی نماهنگ‌های نجومی را به مناسبت هفته جهانی «فضا»، برگزار می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون البرز، فراخوان اولین جشنواره «نماهنگ‌های نجومی» با هدف کشف و شناسایی استعدادهای علاقه‌مند به نجوم در سطح استان البرز و پرکردن مفید اوقات فراعت خانواده‌ها با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح استان،  توسط انجمن نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و با همکاری  ویژه سازمان  فضایی ایران و به مناسبت هفته جهانی «فضا » منتشر شد.

علاقه‌مندان گروه‌های سنی ( کودک، نوجوان و بزرگسال) جهت شرکت در این مسابقه،  در ابتدا یکی از موضوعات :

· شب به روایت عکاسان نجومی

· جهان از دریچه تلسکوپ فضایی هابل

· شفق های قطبی

· و چند دقیقه در فضا

را انتخاب  و با یافتن تصاویر و فیلم‌های مرتبط با موضوع  و چینش منطقی آن‌ها و استفاده از صداهای متناسب با آن  مانند (آیات قرآنی مناسب با موضوع، خوانش شعر یا متن ادبی مرتبط با موضوع و موسیقی مناسب) نماهنگ (کلیپ ) نجومی خود را تولید می‌کنند.

لازم به توضیح است  است که ذکر نام و نام خانوادگی و سن صاحب اثر و درج نماد مرغک(آرم کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوانان استان البرز) و سازمان فضایی و  نوشتن «انجمن نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان البرز» و «سازمان فضایی ایران» در انتهای نماهنگ ضروری است .

گفتنی است آخرین مهلت ارسال آثار به ابن جشنواره ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ و زمان اعلام نتایج و پخش آثار برگزیده  در هفته‌یجهانی «فضا» خواهد  بود  و به برگزیدگان از طرف سازمان فضایی ایران، جوایزی اهدا خواهد شد . 

ارسال آثار از طریق: 

ایمیل:Ravabetomomi-alborz@kpf.ir

لینک: alborz.kpf.ir/festival

                                

جهت کسب اطلاعات در خصوص نحوه‌ی تولید و ارسال آثار با شماره ۰۲۶۳۲۸۲۸۰۸۲ واحد روابط‌عمومی کانون البرز تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =