راهکارهای انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جدید

مدیران کل کانون و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان، با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، در نشستی صمیمانه پروین پشتکوهی و سردار حبیب الله میرزایی با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

در این جلسه که در دفتر بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس برگزار می شد؛ ظرفیت ها و راهکارهای دو دستگاه برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس بیان گردید.

در این نشست ضمن اشاره به برنامه های مشترک دو دستگاه پیش از این، مقرر شد تا اقدامات لازم برای عقد تفاهم نامه همکاری انجام شود.  

در این دیدار سردار حبیب الله میرزایی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بر لزوم معرفی الگوهای صحیح و درست نظیر شهدای دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

 پروین پشتکوهی مدیرکل کانون نیز  از ضرورت حضور دستگاه های فرهنگی در جبهه سلامت و در کنار  تلاشگران کادر درمان و مدافعان سلامت یاد کرد.

 وی از حضور جهادی مربیان کانون در عرصه تولید محتوای فرهنگی مناسب ویژه کودکان و نوجوانان در فضای مجازی خبر داد و افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا، مربیان تلاشگر کانون قریب ۲ هزار اثر شامل پادکست، انیمیشن و فیلم با موضوعات مختلفی همچون قصه گویی، شعرخوانی، کاردستی، معرفی کتاب،   سرزمین، ایام و وقایع... تولید کردند.  

وی با اشاره به این که کانون دستگاهی موثر و جریان ساز فرهنگی است؛ بستر موجود را برای همکاری های بیشتر دو دستگاه بسیار مناسب دانستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =