نقاشی‌ عضو کانون کرمان، برگزیده نمایشگاه بین‌المللی بلوتنبرگ آلمان

نقاشی حسین کریمی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان در استان کرمان در میان آثار برگزیده نمایشگاه بین‌المللی کتاب‌خانه بلوتنبرگ آلمان قرار گرفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بنیاد بین‌المللی کتاب‌خانه کودکان بلوتنبرگ در شهر مونیخ کشور آلمان طی فراخوانی از کودکان و نوجوانان از سراسر جهان خواست نقاشی‌های صورت خود را در زمان  شیوع بیماری کرونا  به تصویر بکشند.
بر همین اساس بیش از ۵۰ اثر از اعضای کانون استان کرمان به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که از این میان  نقاشی حسین کریمی عضو ۱۱ ساله مرکز فرهنگی‌هنری کانون رفسنجان برای نمایش در این نمایشگاه انتخاب شد.
بنابر این خبر، بیش از ۸۰۰ نقاشی از چهره‌های کودکان و نوجوانان ۳تا۱۸ سال از ۴۲ کشور از جمله فرانسه، ایتالیا، ارمنستان، اوکراین، ایران، ژاپن، سریلانکا، ونزوئلا، جمهوری دومینیکن، ایالات‌متحده‌آمریکا و... به این کتاب‌خانه بین‌المللی ارسال شده است.
در عین حال «کودکان چگونه خود را در زمان کرونا می‌بینند»، «با آن چه برخوردی دارند»، «چه ترس‌ها و رؤیایی دارند» و «وضعیت اضطراری چگونه زندگی آن‌ها را تغییر داده است» از موضوع‌های فراخوان نمایشگاه بنیاد بین‌المللی کتاب‌خانه کودکان بلوتنبرگ بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =