اعضای کانون کومله «لاله‌های‌آسمانی» را به تصویرکشیدند

مرکز فرهنگی هنری کانون کومله مسابقه نقاشی «لاله‌های آسمانی» را در گرامی‌داشت ۱۴۲ شهید والامقام این بخش برگزارکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این مسابقه نقاشی درحاشیه برگزاری یادواره۱۴۲ شهید والامقام بخش کومله شهرستان لنگرود برگزارشد و به‌تصویرکشیدن نگاه کودکان و نوجوان نسبت به نمادهای ایثار و ازخود گذشتگی، دردستورکارقرارداشت.

صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و آشنایی افزون تر آینده‌سازان با اهداف عالیه شهیدان، از دیگر اهداف برگزاری مسابقه نقاشی«لاله‌های آسمانی» به‌شمارمی‌رفت.

این مسابقه فرهنگی هنری که با همراهی کانون پرورش فکری، سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور، شهرداری، بخشداری و در گلزار شهدای بخش کومله صورت‌گرفت، شاهد هنرنمایی بیش از ۱۵ کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی  و بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه، مکنونات قلبی خود نسبت به شهیدان را در قالب هنر نقاشی ماندگارکردند.

برپایه این گزارش، پایان‌بخش این حرکت فرهنگی-هنری که ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۹ صورت‌گرفت، تجلیل از شرکت‌کنندگان با بسته‌های فرهنگی اهدایی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام‌خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) و شهیدان راه اسلام و انقلاب بود.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =