مسابقه عکاسی «حماسه‌ی عشق» در کانون سمنان

مسابقه‌ی عکاسی «حماسه‌ی عشق» هم‌زمان با ماه محرم و چهلمین‌سال هفته‌ی دفاع مقدس از سوی مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، راحله دانایی کارشناس مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از برگزاری یک دوره مسابقه عکاسی با عنوان «حماسه‌ی عشق» ویژه مربیان و اعضای انجمن عکاسان نوجوان و هم‌چنین مخاطبان کودک، نوجوان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون این استان خبر داد و گفت: این فراخوان به‌مناسبت فرارسیدن ماه محرم و هم‌چنین چهلمین‌سال گرامی‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس با دو موضوع «آیین‌های عاشورایی شهر من» و «نمادهای دفاع مقدس» برگزار می‌شود.

دانایی، هدف از اجرای این فراخوان استانی را ارج نهادن به ارزش‌های دینی، ترویج فرهنگ و هنر دینی با استفاده از زبان هنر، تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا، الگوسازی ایثار، شجاعت، ایمان و مقاومت فرزندان این مرز و بوم برای نسل چهارم انقلاب، عنوان و خاطرنشان کرد: خلاقیت در انتخاب سوژه، در نظر گرفتن محتوای مناسب و مرتبط با آیین‌های سوگواری و دارا بودن کیفیت مطلوب عکس‌ها برخی از شرایط آثار این فراخوان است.

وی در ادامه با اشاره به تنظیم فراخوان در دهه‌ی اول ماه محرم و ارسال آن به مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان سمنان، افزود: علاقه‌مندان به هنر عکاسی تا پایان شهریورماه ۱۳۹۹ فرصت دارند سه اثر خود را هم‌راه با نام و نام خانوادگی، سن، شهر و عنوان اثر، از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۰۲۲۳۱۴۱۰۶ ارسال کنند.

دانایی در پایان تصریح کرد: به سه اثر برگزیده، جوایزی از سوی کانون استان سمنان اهدا و ۳۰ اثر برگزیده نیز در قالب نمایشگاه مجازی در پایگاه خبری کانون پرورش فکری و صفحه‌ی اینستاگرام انجمن عکاسان نوجوان کانون استان، نمایش داده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =