توسعه فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان ورزقان

در دیدار مدیرکل کانون آذربایجان شرقی با «خانی» فرماندار ورزقان بر اهمیت و ضرورت توسعه فعالیت‌های کانون در این شهرستان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این دیدار علی بینش مدیرکل کانون استان با اشاره به اقدامات و فعالیت کانون ورزقان، کودکان و نوجوانان این شهرستان را علاقه‌مند به برنامه‌های فرهنگی هنری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ورزقان از جمله شهرستان‌هائی است که کتابخانه سیار روستائی در آن میزبان کودکان و نوجوانان مناطق روستائی است افزرود: همکاری مدیران مدارس و استقبال خانواده‌ها از فعالیت کتابخانه سیار روستائی نشان از علاقه‌مندی آنان به توسعه فعالیت‌های فرهنگی دارد.

در این دیدار که معاونان فرهنگی، اداری مالی و مربی مسئول مرکز کانون در ورزقان نیز حضور داشت، ‌«خانی» فرماندار ورزقان با تقدیر از فعالیت‌های کانون در این شهرستان بر توسعه و شتاب این فعالیت‌ها و برنامه‌ها تاکید کرد.

وی با استقبال از پیشنهاد کانون استان در ایجاد زیرساخت‌های لازم برای بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از خدمات و فعالیت‌های آنلاین کانون بر حمایت همه جانبه فرمانداری از توسعه این زیرساخت‌ها تاکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =