دیدار کانونی‌های سمنان با خانواده شهید نوجوان

مدیرکل و جمعی از کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در چهلمین‌سال گرامی‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس با خانواده شهید نوجوان عبدالعلی مسلمی، دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در سومین‌روز از هفته‌ی دفاع مقدس به‌همراه جمعی از کارکنان با خانواده شهید نوجوان عبدالعلی مسلمی در روستای فولادمحله از توابع شهرستان مهدی‌شهر، دیدار و با تقدیم هدیه‌ای از پدر و مادر شهید، تجلیل کرد.

مدیرکل کانون استان سمنان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل(ره)، تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت‌سال دفاع مقدس به‌ویژه شهدای نوجوان را وظیفه‌ی همگانی دانست و دیدار با خانواده شهدا را مایه افتخار و نوعی تجدید قوای روحی و آن را موجب برکت و روزی برشمرد.

در این دیدار از سوی برادر و مادر شهید مسلمی از صبوری، برپایی نماز اول وقت، احترام به والدین، ولایت‌پذیری، عشق به وطن و اسلام، مردم‌داری و کمک به نیازمندان، به‌عنوان ویژگی‌های ممتاز و برجسته‌ی او یاد شد.

این دیدار با حضور مدیرکل و کارکنان کانون پرورش فکری استان در گلزار شهدای فولادمحله و نثار فاتحه‌ای بر سر مزار شهیدان، پایان یافت.

گفتنی است؛ شهید عبدالعلی مسلمی سال ۱۳۶۶ با ۱۶ سال سن در عملیات نصر ۸، در ماووت عراق و ارتفاعات گرده‌رش به شهادت رسید و ساختمان اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان سمنان به نام این شهید والامقام، نام‌گذاری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =