تولید تله فیلم «مسافر سحر» با مشارکت کانون البرز

فیلم داستانی تلویزیونی «مسافر سحر» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز  و با موضوع دفاع مقدس در کرج تولید می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان البرز فرهاد پاک نیا کارگردان این تله فیلم داستانی  که سابقه فعالیت  با موضوع دفاع مقدس را دارد و سال گذشته فیلم سینمایی ستاره های درخشان با تهیه کنندگی او و کارگردانی محمود مقامی و  بازیگری حدود ۱۲ نفر از چهره های مطرح سینما و تلویزیون  با همین موضوع تهیه شده و در آذر ماه سال جاری  همزمان با هفته بسیج، پخش خواهد شد ،   ضمن اعلام این خبر افزود،  نویسندگی تله فیلم « مسافر سحر» را حسن گودرزی  بر عهده داشته و  سیده پانته‌آ موسوی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

پاک نیا افزود  حمیدرضا طالبی مدیرتولید این اثر خواهد بود و علی تهرانی مدیر تصویربرداری این  فیلم تلویزیونی است و بازیگرانی چون بهزادرحیم‌خانی، محسن افشار،باقرمرادی،عین‌الله صادقی وپانته آموسوی در آن ایفای نقش می‌کنند.

وی همچنین بیان داشت که مجری این طرح شرکت افلاک ‌فیلم خرم بوده و تولید آن را انجمن سینمای جوان استان البرز بر عهده دارد.

لازم‌ به توضیح است که این فیلم داستانی خاطرات یک رزمنده‌ی جنگ را مرور می‌کند و بخشی از آن به مرور خاطرات این رزمنده از زمان حضور او به عنوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اختصاص داشته و در بخش‌هایی از این فیلم فعالیت های کانون در قالب سرود شعر خوانی ، قصه گویی و ...  معرفی خواهند شد.

گفتنی است تصویربرداری این اثر از اوایل مهرماه ۱۳۹۹ همزمان با هفته دفاع مقدس  آغاز شده و تا پایان مهر ماه  ادامه در کرج ، تهران وشهرک سینمایی انقلاب ودفاع مقدس ادامه خواهد داشت و این فیلم پس از تولید  در شبکه استانی البرز پخش خواهد شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =