کد خبر: 300047
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
بازدید 483
آموزش‌های آنلاین کانون کرمان ادامه یافت

ثبت‌نام دومین دوره کارگاه‌های آموزشی برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، دومین دوره کارگاه‌های آموزشی برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ویژه فصل پاییز از طریق سایت www.kpf.ir  قابل مشاهده و ثبت‌نام هستند.

بنابراین خبر، ۵۰ کارگاه برخط در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه سنی چهار سال به بالا تعریف و روی سایت بارگذاری شده است و علاقه‌مندان می توانند به صورت رایگان عضو کانون شوند و کارگاه مورد نظر را تا ۱۸ مهرماه ۹۹ خریداری کنند.

این در حالی است که، کارگاه‌های قصه‌گویی و پرداخت متن، بازی‌های خلاق، کاغذ و تا، قصه‌گویی کودک، مهارت‌های مثبت(جرات‌مندی، خودباوری، شادی و نشاط)، فلسفه برای کودک، عروسک‌سازی، کاردستی، فن بیان و قصه‌گویی، شعرخوانی، کارگاه خلاقیت، پته‌دوزی، صنایع دستی آموزش‌های آفرینش‌های فرهنگی کانون کرمان هستند.

 همچنین، آفرینش‌های ادبی کانون کرمان کارگاه‌های شعرسرایی، نوشتن خلاق، نمایشنامه‌نویسی، داستان‌نویسی، بازیگری را برای فصل پاییز تدارک دیده است.

و انیمیشن، سلفژ، سفالگری با دست، سفال و لعاب، طراحی، نقاشی، نقاشی با اشکال هندسی، تصویر سازی خلاق هم از سوی آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان روی سایت www.kpf.ir   در قسمت کارگاه‌های برخط استانی قرار گرفته است و علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند از این کارگاه‌ها استفاده کنند.

یادآور می‌شود، اولین دوره کارگاه‌های برخط کانون کرمان با شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی با ۳۵ کارگاه آموزشی برای فصل تابستان تعریف شد و با استقبال کودکان و نوجوانان استان و خارج استان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =